Skit dagen Lördag den 10 september 2011 :(


Jag har lärt mig av dom jävla misstagen jag gör!!!
Känns som om jag gör det hela tiden!!!
Jag hatar mig själv för att jag gör såååna jävla misstag mot mina vänner som älskar mig pricis som jag är...

Dom är underbara för dom bryr sig om mig!!!!!
Tack för hjälpen igår Sofie Andersson♥ stort tack♥
Tack för att du förlåter mig Sofia Ericson gör mig så glad♥♥♥


Som en ängel!
Om det aldrig hade hänt.
Fina Sofia Ericson tack för att vi blev vänner igen♥!
Ingen är som dej♥
As bra bästa vän som jag inte vill missta för allt i värden♥
SOFIA VÄRDENS BÄSTA VÄN<3



Jag var så in i helvete dum i huvudet igår den 10 september 2011 jag var så jävla självisk jag önskar att man kunde spola till backa tiden så jag inte gjorde det!!!!!!



Tack Sofie att du hjälpte mig i Lördags att bli vän med Sofia igen tussen tack uppskatar att du vill hjälpa mig bästa vän och syster <33333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0