Gryma Ellen och Johanna var tvungn att sluta som ledare!!!! Och om helgen<3

Ellen Burge saknar diiiig grymt mkt <3<3<3


Du är saknad grymt mkt!!!!!

Jag kommer alldrig glömma dig Ellen<3
Bästa Ellen och jag <3<3    Jag har varit ett svin mot min lägerledare Ellen jag var självisk..    Kan du inte förlåta mig Ellen jag var självisk och ett jävla svin...

Du kommer alltid finnas i mitt hjärta som vän och ledare <3<3

Tack för allt<3<3<3

Johanna du är grymt saknad kommer aldrig att glömma dig du kommer alltid finnas i mitt hjärta som bästa vän och ledare<3<3
Ville inte att du och Ellen skulle sluta men ni var tvungna det gick inte ihop med erat riktiga liv det är så synd för vi var ju ett göt gäng tjejer som hade det bra... Men istället för er komer ju Elli och jag tror kanske Mila med vet inte riktigt <3<3


en underbar helg men underbara vänner och ledare ♥♥ älskar er ♥♥

en underbar helg men underbara vänner och ledare ♥♥ älskar er ♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0