Välkommen till min nya blogg!

Jaha nu har du kommit till min blogg jag skriver om mina dagar m.m lägger in foton.. Mitt allt är att fota ta hand om mina djur ta hand om både barn och gamla människor .. Min släkt den är stor har säkert över 20 kusiner men jag känner dom inte så väl. Mamma har 3 bröder vid namn Bernt Sten och jan och dom har i sin tur barn. Pappa har 2 bröder och 1 syster han hade 2 förut men Gisela som hon hete min faster dog när jag var liten men pappas bröder heter Henrik och Jonas pappas syster heter Ulrika och dom har i sin tur barn.. Så ni kan förstå jag känner inte alla mina kusiner men jag skulle vilja men det är inte så lätt för vi bor så långt ifrån varandra.... Men jag vill gärna åka till Cypern med min morbror Bernt han har lovat mig det och träffa min kusin och mitt kusinbarn....... Lääääääänktar så <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0