Bästa dagen

Ja då har jag träffa min tokiga morbror Bernt idag det var såå roligt och träffa han prata och skratta gjorde vi.. Vi träffades hos mormor idag och vi var där en stund sedan åkte vi hem till oss och prata mera sedan skulle vi åka till backaplan och lämna Bernt och hämta linus... En sak som han sa blev jag mycket glad för att höra han ville att jag skulle åka med till Cypen där Emelie min kusin bor och hennes underbara dotter Julia som jag tig hand om och gav henne saker när hon bode här nere i Göteborg för hon skaffa en familj nere i Cypern och gifte sig och fick ett sånt fint litet barn det är en kille men jag kommer altid att älska julia hon är mkt för mig... Ja då var det bestämmt jag ska på gothia discot i morgon med mina kompisar och träffa min underbara kille Jesper...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0