Läger vecka

Jag och Johannainnan lunchen den 7 augusti 2011 berätta min läger ledare Johanna något som fick mig att falla i floder av tårar hon berättade att hon skulle sluta och jobba som lägerledare för att hon ska börja plugga igen blev så ledsen att hon slutar grät så så länge sen gick hon och Milan tog över och trösta mig sen efter det gick jag till Johanna och gav henne en kram Jag har haft en fantastisk rolig vecka på lägret vi var på Runntången istället för Klostergården för det gick nån magsjuka där men men så kan det gå bada och skratta mkt........ Johanna har lärt mig att köra motor båt och seglat och det var roligt..... Jag har padlat kanot oxå som var kul!!! Bada med kläderna på med hehe som vanligt på läger =)
Jag och Jennifer<3
Jennifer och jag
Jag och Elinora vikarien<3
Elenora och jag
Jag och Mila vikarie<3
Mila och jag
Jag och Johanna <3
Jag och Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0