Den 16 Augusti

Vad är det med mig jag bara tänker och tänker på saker jag gjort fel känns som det värker i bröstet av smärta mitt hjärta är svart jag tänker på saker som får miiiig att känna miiig som en dålig människa....

Jag vet ine vad jag ska göra när jag känner så här det är så svårt och berätta för någon om det jag känner jag tycker de är änklast att skriva hur jag känner mig men det är ju inte så jävla bra just nu när man tänker på det jag har lakt bakom mig som är fel jag känner att den svarta sidan rinner över mig för varje dag...



Ja självklart är jag ledarnas favorit och cooling <333

Jag ville bara tal om för alla att Johanna Jennifer Ellen Stina Lotta Elenora och Mila är värdens bästa läger ledare som jag har och haft älskar er <3

Jag är kär i en kille han är en mkt fin söt och snäll kille...
Vi är på G så bra <3<3

Jag mår bara skit :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0